Samarbeidspartnere

PowerOffice GO er vår primære samarbeidspartner. Dette systemet gir oss muligheter til å effektivisere rutiner, automatisere prosesser slik at regnskapet til enhver tid skal være oppdatert. Regnskapssystemet er ledende på markedet og har flere ganger vunnet prisen for antall fornøyde kunder.

Regnskapssystemet har sømløse integrasjonsmuligheter med samtlige banker og et stort antall tredjepartsystemer. Benytter du for eksempel et sidesystem i forbindelse med kasse, prosjektstyring, lager og fakturering etc, lar det seg mest sannsynlig integreres dersom det allerede ikke er på plass. Man kan både motta og sende EHF fakturaer, kontobevegelser i banken overføres automatisk inn i systemet og all betaling skjer direkte i regnskapssystemet. Det betyr at man slipper logge seg inn i nettbanken da PowerOffice GO blir din nye nettbank.

Klikk her for mere informasjon samt liste over eksisterende integrasjonsmuligheter

Priser :

PowerOffice benytter seg av volumbasert prismodell med liten fast månedeskostnad på kr 250. For fullstendig prisoversikt se https://poweroffice.no/priser/ .

Sticos regnskapsmetodikk er vårt oppdragsstyrings verktøy. Det er i dette systemet alt av oppdragsavtaler og oppdragsdokumentasjon genereres og arkiveres.

Dette verktøyet hjelper oss å holde oversikt over oppgaver som er utført og hva som skal utføres og at det blir gjort i henhold til avtalte i frister i følge oppdragsavtalen.

Hvert år kreves det i henhold til, GRFS ( God Regnskapsførerskikk ) at det blir gjennomført en kvalitetskontroll og en gjennomgang opp i mot reglene om hvitvasking. Dette er det vi kaller usynlig tid og faller utenfor det generelle regnskapsarbeidet.